čtvrtek 25. října 2012

nepravidelná slovesa: testy


někdo mi dal klíč
moc to pro nás znamenalo
tehdy ještě měla psa


nikdo nic neudělal
dostali jste zprávu
pak jsme šli do kina
řekla mi pravdu
kdo tu loďku vyrobil?
všichni nakonec přišli
potkal jsem je ráno
chvilku nám to trvalo
někdo tu nechal mobil
ti lidi vás viděli
tvoji rodiče ho znali
uslyšel jsem zvláštní zvuk
našli jsme co jsme hledali
kdo to řekl?
náš tým ten zápas prohrál
lidi si mysleli, že je čarodějnice
lepší hráč vyhrál
někdo mi přinesl rybu
strom rostl velice rychle
seděla jsi na mém místě
můj děda mluvil šesti jazyky
nechápu, že jsi to zapomněl
brácha vypil nejmíň osm piv
u dveří stál nějaký chlap
policie mě chytila na letišti
toho policajta jsem prohodil oknem
většina lidí tam jela autem
obrázek spadl a rozbil se na kousky
ty jsi prodal to auto co jsem ti koupil?
snědla jsem oběd a napsala o tom knížku
kdo jiný tomu ještě rozuměl?
nikdo na sobě neměl boty
položil tašku na zem a praštil
tu zprávu jsem přečetl třikrát
Petr poslal své rodiče do obchodu
naši prarodiče spali míň než my
postavili most a utíkali domů
jaktože tě nechali odejít?
test prvni
test druhy
test treti

Žádné komentáře:

Okomentovat