neděle 28. října 2012

základní test


Ema hodně pije
nebudeš moc rád
proč nevyhrála?
tady nepracuju
nebyl jsem doma
proč každý den pláče?

test první
test druhý
test třetí
test čtvrtý
test pátý




tam to nedávej

kde ten papír nechala?

někdo je viděl

to jsem nečetl

zaplatím za to?

často se to nestává



kde jsem byl?

neříkejte to

zkontrolovali to?

vy ji nenajdete

to nikdo nevěděl



kdo jsem?

pak šli všichni domů

nemáráda

nebyla to zábava?

tys tam nebyl

mámu neposlouchej



koho zabijete?

Tom kupuje drahé věci

nechoďte tam

tohle nebude fungovat

neznají

nebyli jste připraveni



kam spadla?

nezapomínejme na ně

hýbe se to kolo?

proč měli hlad?

nic se nestalo



neřekli mi to

jak to, že to neví?

nakonec přišla

to auto prodejme

tvoje máma nás zná

čí je to noha?



lhát nebudu

nebyl jsi smutný?

tady lidi nebydlí

nepokazí se to?

snadné to nebylo

auto ona nemá

mluví tvé děti anglicky?



koho praštila?

on to neudělal

máme šanci?

bylo to levné?

pes dostal kost

trvalo to dlouho?



sestru tam neber

hraju dobře?

Jim tu hru nedostal

proč to děláváš?

kolikrát jste ji hledali?

zavolejme mu

nebavme se o nich

Žádné komentáře:

Okomentovat