pondělí 22. října 2012

úvodní testy: české věty

(1)

BYL JSEM rád, že JE doma
DEJ nám víc jídla
lidi POTŘEBUJÍ peníze
Petr MLUVÍ anglicky
děcka SLEDUJÍ televizi
POTKÁME se až zítra
zápas ZAČAL pozdě
co tady HLEDAJÍ?
co to ten člověk DĚLÁ?
NEZNÁM nikoho z nich
brácha mě NESNÁŠÍ
ženská, POSLOUCHEJ nás
prosímtě, POPROS je o vodu


(2)

dnes ZŮSTANETE doma
DODĚLEJ ten oběd
no tak se SNAŽ víc
ještě NECHOĎTE pryč
proč si to MYSLÍŠ?
kdo TO ŘEKL?
opravdu mě tam VIDĚLA?
tady na nás NEČEKEJTE
proč BYDLÍŠ u Báry?
kdo to ZTRATIL?
co se mezitím ZMĚNILO?
včera jsem DOSTAL rýmu
NECHCI se o tom BAVIT

(3)

ŘEKNI MI co víš
radši se NA ni NEDÍVEJ
kdy tam ti vojáci PŘIŠLI?
STANE SE to brzo
já to nikdy NENAJDU
MÁM dvě auta
kdo to VYROBIL?
MÁŠRÁDA?
nic jsem NESLYŠEL
UKAŽ mi ruku
zase mi VOLÁ otec
NEPŘESTÁVEJTE zpívat
POMOHLA mi s úlohou

(4)

zkus se těch lidí zeptat, kde vlastně jsme
jak ses cítil, když jsi popáté spadnul?
vysvětlili mi, že to auto mezitím prodali
nerad cestuju, protože se bojím létat
rodiče mě poslali do pokoje učit se na test
Petr si kupuje trenýrky, které pak nenosí
proč mi nevěříš, že jsem to za tebe zaplatil?
záclona se lehce pohnula a já jsem se probudil
co když mě nenechají si sebou nic přinést?
rozumět budu, ale všechno hned zase zapomenu
trvalo roky, než nás konečně pozvali na návštěvu

(5)

než půjdeš večer spát, pořádně se napij
vezmu si sebou knížku, ať si můžu číst
nedovolili mi na ten papír nic napsat
naprosto chápu, proč sis ten mobil nechal
pokud neodpovíš, budeš muset odejít
běžela pomalu, protože se předtím najedla
navštívili nás včera a seděli tu celý den
dej ten ovladač na zem a nechej jej tam
anglicky se učím už rok, ale nic si nepamatuju
to ještě neznamená, že jsem ty peníze utratil

(6)

Pokaždé když mámě zalžu, tak se vzápětí pohádáme
Co když ti nabídnou, že ti ty peníze za Minecraft vrátí?
Pomalu otoč klikou, otevři dveře a pak je zase zavři
Přemýšlím, jestli se Bára bude zase chovat jako trdlo
Nepoužívej to, nebo to pokazíš a kdo to opraví?
Petr drží sumce, kterého jsem před chvilkou chytil
Nechce se mi jít pěšky, radši asi pojedu autem
Člověče, nestůj tam jak trdlo, rychle se schovej!
Nosím sebou pušku, proto se nebojím napadení

(7)

Pokud budeš podvádět, určitě tě potrestají
Připravuju se na den, kdy s ním budu muset bojovat
Na děcka je třeba často křičet a občas je udeřit
Kdy se k nám přidá někdo, kdo nerad prohrává?
Slibujeme, že všechny zápasy zkusíme vyhrát
Ještě se nerozhodli jestli ten dům opravdu postaví
Pusť tu pušku na zem! Ne, hoď ji do křoví!
Moc mi chybí, jak jsme spolu hrávali šachy
Jenom zkontroluju, jestli mi dobře rostou růže
Pracoval jsem na tom rok a tys všechno pokazil



Žádné komentáře:

Okomentovat