středa 2. ledna 2013

gramatický test: fáze druhá, náročná


nemáme se navzájem vidět
donuť ho, aby řekl pravdu
chytrých lidí by mělo být víc
chtěl by tady někdo zůstat?
přestaň dělat to co děláš
snažte se nebát
měls dovoleno se smát?
bude test?
nedovol mu používat počítač
svezli tě sem, abys nemusel jít pěšky
co chcete, abychom řekli?


mluv dál dokud neusnu
nebaví mě být sám
rodiče nebudou moct přijít
kdo tě poprosil, abys byl zticha?
naštěstí nám nevadilo čekat
musel by ses omluvit
byly nějaké problémy?
nechci, aby mě lidé viděli
řekla mi, se na ni nedívám
podle mě netloustneš
záleží na tom co si myslím?

dal mi to, abych si to mohl přečíst
proč ti to tolik vadí?
jak jsem to měl vědět?
kdybych tě neměla ráda, kopnula bych tě
tyhle dámy zbohatly před rokem
ten hotel postavili moji kamarádi
nakonec bylo jedno kdo vyhrál
věděla to, ale bylo jí to jedno
změň to, aby tomu všichni rozuměli
budeme mít zakázáno mluvit
jsem si jistý, že tě potrestají

brzo se setmí
mně je fuk s kým bydlíš
všechno co lidi říkají je pravda
pokud přijde, dám jí pusu
nechtěl jsem, aby mě poslali pryč
bude schopná to napsat?
něco co jsi řekl mě naštvalo
čí jsou to boty?
tohle se nikdy neopraví
najděme nějakou židli, ať nemusíme stát
tohle jsou věci, které chci, abys koupil

Žádné komentáře:

Okomentovat